An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness – Radim Janyš
Radim Janyš
Bachelor's thesis
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company ELEKTRO EURO Plus s.r.o. Focusing on Customer in order to Increase Competitiveness
Abstract:
This bachelor thesis is focused on an analysis of the marketing communications mix in the selected company Elektro Euro Plus. The content of this thesis is divided into two parts - the theoretical part and the analytical part. In the theoretical part, there is a general view of the following items: competitiveness, marketing mix, communications mix. In the analytical part, the items are displayed in …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového komunikačního mixu ve společnosti ELEKTRO EURO PLUS s. r. o. Obsah této práce je rozdělen na teoretickou a analytickou část. V teoretické části je zde obecný pohled na tyto složky: konkurenceschopnost, marketingový mix, komunikační mix. V analytické části jsou tyto složky aplikovány na vybranou firmu. Na základě zjištění současného stavu firmy …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANYŠ, Radim. \textit{An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2017. Available from: https://theses.cz/id/nnhsd7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janyš, Radim. An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Marketingová komunikace společnosti Středisko vzdělávání s.r.o.
Zuzana Kubáčová -
Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o.
Nikola Jedličková -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace společnosti Víno&Destiláty s.r.o.
Natálie Faltýnková -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová