Vít PETEREK

Bakalářská práce

Využití nových trendů na internetu pro sdílení informací ve vzdělávání a praxi

The use of new trends on the internet for the sharing of information in education and practice
Anotace:
Cílem bakalářské práce je ukázka využití webového portálu pro účely školní třídy a ověření účelovosti podobných intranetových služeb zaměřených pro školní účely. Zjištění, jak je možné tento web aplikovat a rozšířit do škol a vzdělávacích institucí. Je zde naznačeno pro možné zájemce, jak navrhnout a nastartovat vlastní intranetový portál. Při této práci jsou zohledněny také ekonomické možnosti školy …více
Abstract:
The aim of the Bachelor's work is to demonstrate the application of a web portal for classroom use, to verify the practicality of similar intranet services focused on school purposes, and to find the ways of their application and spread into schools and educational institutions. It provides some indications of how to design and launch a portal of their own for anyone possibly interested. School and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Zveřejnit od: 12. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Ladislav Rudolf, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETEREK, Vít. Využití nových trendů na internetu pro sdílení informací ve vzdělávání a praxi. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 12. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů - specializace strojírenství