The Use of Songs in the Classroom with a Focus on Grammatical Mistakes – Bc. Žaneta Voldánová
Bc. Žaneta Voldánová
Bakalářská práce
The Use of Songs in the Classroom with a Focus on Grammatical Mistakes
The Use of Songs in the Classroom with a Focus on Grammatical Mistakes
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje užití hudby jako metody výuky a studia anglického jazyka a je zaměřena především na gramatické chyby v písničkách a jejich vliv na dospívající studenty angličtiny. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje různé aspekty práce s hudbou v hodinách anglického jazyka se záměrem zlepšit poslechové dovednosti, výslovnost, slovní …víceAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to the use of music as a method of teaching and learning English and it is focused especially on grammatical mistakes in songs and the effect they have on teenage English learners. The thesis is divided into two main parts, a theoretical one and a practical one. The theoretical part describes various aspects of working with music in English lessons in order to improve …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u1tnv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: Mgr. Jaroslav Suchý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Užití populární literatury a literatury pro dospívající ve výuce anglického jazyka
Mario POKORNÝ -
Dramatický workshop ve výuce anglického jazyka
Natálie Janíčková -
Interference mateřského jazyka v regresivní asimilaci znělosti ve výslovnosti českých studentů angličtiny v bakalářském studiu
Markéta Svobodová -
De-Motivation Among Teenage Students of English
Karel Kunčar -
Extramural English and Its Effects on Acquisition of Phrasal Verbs of Teenage Learners
Jana Ondračková -
Task-Based Learning as a Motivational Tool in Teenage Classes
Kateřina Joklová -
“Lambs to the Slaughter Here”: Juvenile Criminality and Teenage Inner-City Experience in The Wire
Petr Bělohrad -
Shakespeare for Teenage Girls: Contemporary Feminist Re-Reading of Three Shakespeare Plays
Martina Andrisová