Faktory ovlivňující ekonomickou výkonnost firmy – Vitalij Levycký
Vitalij Levycký
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující ekonomickou výkonnost firmy
Factors affecting the economic performance of the company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na stanovení faktorů, které ovlivňuji ekonomickou výkonnost firmy, konkrétně se jedná o maloobchodní firmu a její prodejnu. Na začátku práce jsou vymezeny pojmy a ukazatele, které se vztahují k danému tématu. Ve druhé kapitole je práce zaměřena vybranou maloobchodní firmu a analýzu faktorů ovlivňujících ekonomickou výkonnost vybrané prodejny. V závěru této kapitoly …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on determining the factors that affect the economic performance of the company, specifically the retail company and its store. At the beginning of the work, there are defined terms and indicators related to this topic. In the second chapter, the work focuses on a selected retail company and analysis of factors affecting the economic performance of the selected store …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81286
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingových schopností na výkonnost firem v odvětví maloobchodu ve Středočeském kraji
Tereza KINDLOVÁ -
Business intelligence řešení pro performance management podniku
Jakub Bareš -
Analýza konkurence a mezipodnikové srovnání ekonomické výkonnosti vybraných firem z odvětví maloobchodu
Tereza Dydeková -
Prodej regionálních potravin v prodejnách ve vybrané lokalitě
Helena DOLÍVKOVÁ -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Faktory ovplyvňujúce tržby v odvetví právnych a účtovníckych činností v ČR
Dominika Repiská -
Analýza faktorov ovplyvňujúcich tržby tímov NHL
Peter Kachnič -
Jsou tržby videoherního průmyslu nadměrně odolné vůči recesím?
Vít Maurenc