Eva Michálková
Master's thesis
Category management na straně dodavatele
The category management on the supplier´s side
Abstract:
Diplomová práce se zabývá category managementem na straně dodavatele. Hlavním cílem práce je sestavit možné návrhy optimálního umístění vybrané kategorie. Teoreticko-metodologická část se věnuje teoretickému vymezení procesu category managementu. V praktické části je potom proveden detailní category management proces u vybraného retailera (řetězec Ahold). Praktická část je založena na primárních i …moreAbstract:
The Master´s Thesis deals with the category management on the supplier´s side. The main objective of the thesis is to find the best shelf optimization for the selected categories. In the theoretical part there are defined the main terms and the category management process. The analytical part is then focused on the whole category management process in Albert. The analytical part is based on primary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 8. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69339
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Martin Láska
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69339
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Merchandising jako marketingový nástroj
Ema Tresová -
Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů
Jakub Kalus