Category management na straně dodavatele – Eva Michálková
Eva Michálková
Diplomová práce
Category management na straně dodavatele
The category management on the supplier´s side
Anotace:
Diplomová práce se zabývá category managementem na straně dodavatele. Hlavním cílem práce je sestavit možné návrhy optimálního umístění vybrané kategorie. Teoreticko-metodologická část se věnuje teoretickému vymezení procesu category managementu. V praktické části je potom proveden detailní category management proces u vybraného retailera (řetězec Ahold). Praktická část je založena na primárních i …víceAbstract:
The Master´s Thesis deals with the category management on the supplier´s side. The main objective of the thesis is to find the best shelf optimization for the selected categories. In the theoretical part there are defined the main terms and the category management process. The analytical part is then focused on the whole category management process in Albert. The analytical part is based on primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69339
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Martin Láska
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69339
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Factors influencing consumer buying behaviour in luxury goods markets.
Ekaterina Khudyakova -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů
Jakub Kalus