Pavla PETERKOVÁ

Master's thesis

Analysis of communication strategies in business magazines

Analysis of communication strategies in business magazines
Abstract:
The thesis analyses communication strategies in three business magazines - Forbes, Fortune and Entrepreneur. The communication strategies are based on M. A. K. Halliday's ideational and interpersonal metafunctions and multimodality. The first part explains mass media and media discourse to which magazines belong and the theoretical background for the analysis. The second part is the analysis of the …viac
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje komunikační strategie ve třech časopisech zaměřených na ekonomiku a business - Forbes, Fortune a Entrepreneur. Komunikační strategie vychází z ideační a interpersonální metufunkce lingvisty M. A. K . Hallidaye a multimodality. První část práce vysvětlí, co jsou to masová média a mediální diskurz, do kterého spadají časopisy, a také objasní teoretické základy, kterým se …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETERKOVÁ, Pavla. Analysis of communication strategies in business magazines. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta