Analysis of communication strategies in business magazines – Pavla PETERKOVÁ
Pavla PETERKOVÁ
Master's thesis
Analysis of communication strategies in business magazines
Analysis of communication strategies in business magazines
Abstract:
The thesis analyses communication strategies in three business magazines - Forbes, Fortune and Entrepreneur. The communication strategies are based on M. A. K. Halliday's ideational and interpersonal metafunctions and multimodality. The first part explains mass media and media discourse to which magazines belong and the theoretical background for the analysis. The second part is the analysis of the …viacAbstract:
Tato diplomová práce analyzuje komunikační strategie ve třech časopisech zaměřených na ekonomiku a business - Forbes, Fortune a Entrepreneur. Komunikační strategie vychází z ideační a interpersonální metufunkce lingvisty M. A. K . Hallidaye a multimodality. První část práce vysvětlí, co jsou to masová média a mediální diskurz, do kterého spadají časopisy, a také objasní teoretické základy, kterým se …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETERKOVÁ, Pavla. Analysis of communication strategies in business magazines. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Translation and Interpreting / English for Translation
Práce na příbuzné téma
-
Současné trendy ve zprostředkování obsahu archivů mediálního umění. Návrh strategie pro Vašulka Kitchen Brno
Tamara Pavlechová -
Komunikační strategie firmy Mindshare
Vendula Jabůrková -
Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu
Aneta Danielová -
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO VYBRANOU SPOLECNOST
Jakub Schreier -
Komunikační strategie startupového projektu Colibri
Phuong Thao Le -
Komunikační strategie tiskových mluvčích v krizových situacích
Kristýna Maršovská -
Marketingová strategie a vstup na trh pro Start-Up Leepa
David Petrbok -
Komunikační strategie společnosti CET 21 spol. s r.o.
Iveta Kalousová