Firemní kultura - její role v implementaci strategie firmy – Bc. Jana ZIEGLEROVÁ
Bc. Jana ZIEGLEROVÁ
Diplomová práce
Firemní kultura - její role v implementaci strategie firmy
Corporate culture - its role in the implementation of company strategy
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na firemní kulturu a její roli v implementaci strategie zvolené společnosti. Nejprve je představena vybraná společnost a provedena formulace strategického plánu společnosti včetně strategických cílů pro plánované období. Následuje analýza prostředí a její zhodnocení pomocí matic IFE a EFE. Součástí této části práce je výběr optimální strategie pro naplnění cílů společnosti …víceAbstract:
Diploma thesis focused on the corporate culture and its role in the implementation of company strategy. The first chapter presents the company as well as its strategic plan, including the company's strategic objectives for the planned period. Based on this, environmental analysis and its subsequent evaluation by the IFE and EFE matrix, follows. Then the optimal company strategy is selected in order …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Milan Jermář, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZIEGLEROVÁ, Jana. Firemní kultura - její role v implementaci strategie firmy. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Otakar Gráf -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Denisa Václavíková -
Firemní kultura - její role v implementaci strategie firmy
Ivana CIMICKÁ -
Firemní kultura - její role v implementaci strategie firmy
Ondřej KOTÍK -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová -
Úloha firemní kultury v procesu řízení MSP
Manh Phuc Nguyen -
Firemní kultura
Lukáš Kozák -
Implementace balanced scorecard ve veřejné správě - návrh modelu balanced scorecard pro příslušnou municipalitu všetně postupu implementace
Michael Vopařil