Tvorba obchodní strategie podniku – Bc. Eva Holoubková
Bc. Eva Holoubková
Diplomová práce
Tvorba obchodní strategie podniku
Business strategy generation
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem Tvorba obchodní strategie podniku je zaměřena na řízení podniku z hlediska tvorby strategie podniku s důrazem na vytvoření obchodní strategie. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o strategickém řízení v podniku, zvláště o obecném postupu strategické analýzy využitelné pro tvorbu obchodní strategie. Praktická část je zaměřena na podnik SPOLSIN, spol. s r.o., kde byla …víceAbstract:
This thesis named Business Strategy Generation is focused on business management in term of strategy generation of a company with an accent on business strategy generation. In the theoretical part there is a summary of knowledge of strategic management, expecially about a general proces of a strategic analysis available for a business strategy generation. Practical part is focused on a SPOLSIN, spol …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z2sl3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová -
Business model na založení cukrárny
Adam Netolička -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová