Marek REICHEL

Bakalářská práce

Samoobslužné kiosky a důvody jejich nevyužívání

Reasons behind disusage of self-service kiosks
Anotace:
Práce pomůže společnostem, které kiosky mají nebo plánují jejich zavedení, použít takové marketingové nástroje, které povedou k rychlejšímu přijmutí kiosku ze strany zákazníků a zvýšení jejich využívání. Zaměřuje se na samoobslužné kiosky (SSK), které se využívají v restauracích s rychlým občerstvením. Cílem práce bylo zjistit příčiny nevyužívání těchto kiosků a navrhnout takové opatření, které by …více
Abstract:
This work will help companies that have kiosks or plan to implement them, to use such marketing tools that will lead to faster acceptance of the kiosk by customers and increase their use. It focuses on self-service kiosks (SSK), which are used in fast food restaurants. The aim of this work is to determine the causes of non-use of these kiosks and to propose such a measure that will lead to greater …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

REICHEL, Marek. Samoobslužné kiosky a důvody jejich nevyužívání. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management