Samoobslužné kiosky a důvody jejich nevyužívání – Marek REICHEL
Marek REICHEL
Bakalářská práce
Samoobslužné kiosky a důvody jejich nevyužívání
Reasons behind disusage of self-service kiosks
Anotace:
Práce pomůže společnostem, které kiosky mají nebo plánují jejich zavedení, použít takové marketingové nástroje, které povedou k rychlejšímu přijmutí kiosku ze strany zákazníků a zvýšení jejich využívání. Zaměřuje se na samoobslužné kiosky (SSK), které se využívají v restauracích s rychlým občerstvením. Cílem práce bylo zjistit příčiny nevyužívání těchto kiosků a navrhnout takové opatření, které by …víceAbstract:
This work will help companies that have kiosks or plan to implement them, to use such marketing tools that will lead to faster acceptance of the kiosk by customers and increase their use. It focuses on self-service kiosks (SSK), which are used in fast food restaurants. The aim of this work is to determine the causes of non-use of these kiosks and to propose such a measure that will lead to greater …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REICHEL, Marek. Samoobslužné kiosky a důvody jejich nevyužívání. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní technologie v retailingu
Petra Macháčová -
Uplatnění informačních technologií v obchodě
Adam RYTÍŘ -
Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě
Jana Kosejková -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Nicole Petružálková -
Moderní technologie v sociálních a zdravotních službách v České republice
Karel Pavelek -
Moderní technologie sběru a vyhodnocování naměřených dat z elektroměrů s dálkovou komunikací
Petr Mervart -
Naplňování role prarodiče skrze moderní technologie
Karolína PRŮŠOVÁ -
Cirkularita v řetězcích rychlého občerstvení v České republice
Zuzana Mlsová