Bc. Dana Holubová, DiS.

Diplomová práce

Štěstí očima marketingu

Happiness trought the eyes of the marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá identifikací a zhodnocením chápaní pojmu štěstí dnešní společností se zaměřením na kulturu životního stylu dnešní generace, vyznávající hodnoty spotřební kultury se sklony k hédonismu. Popisuje fenomén spotřební kultury, jejího vzniku, kritiky a paradoxů její existence. Marketingové nástroje jsou zde pojímány prostřednictvím sociologických a psychologických poznatků o vyhledávání …více
Abstract:
The diploma thesis deals with identification and evaluation of understanding of the happiness concept by the nowadays society with focus on lifestyle culture of today´s generation, that profess values of consumer culture with tendencies towards hedonics. Describes phenomenon of the consumer culture, its evolution, its criticism and paradox of its existence. Marketing tolls are described by sociologist …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace