Bc. Dana Holubová, DiS.
Diplomová práce
Štěstí očima marketingu
Happiness trought the eyes of the marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá identifikací a zhodnocením chápaní pojmu štěstí dnešní společností se zaměřením na kulturu životního stylu dnešní generace, vyznávající hodnoty spotřební kultury se sklony k hédonismu. Popisuje fenomén spotřební kultury, jejího vzniku, kritiky a paradoxů její existence. Marketingové nástroje jsou zde pojímány prostřednictvím sociologických a psychologických poznatků o vyhledávání …víceAbstract:
The diploma thesis deals with identification and evaluation of understanding of the happiness concept by the nowadays society with focus on lifestyle culture of today´s generation, that profess values of consumer culture with tendencies towards hedonics. Describes phenomenon of the consumer culture, its evolution, its criticism and paradox of its existence. Marketing tolls are described by sociologist …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fhqkq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Analýza kritických faktorů úspěchu a zážitková ekonomika vinařské turistiky ve Velkých Bílovicích
Veronika Hrabalová -
Barriers and drivers to the sharing economy from the customer perspective
Ogulcan Uçar -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Milan Paták -
KRITIKA SPOTŘEBNÍ KULTURY
Adriana HLOUŠKOVÁ