Pavla Kohoutová

Bakalářská práce

Marketingová analýza učebnic pro základní školy jako specifický druh

Marketing analysis of basic school text books as a specific kind
Anotace:
Bakalářská práce se skládá primárně ze dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části jsou s pomocí literárních zdrojů vysvětleny základní pojmy jako marketing, marketingový mix a jeho nástroje, komunikační mix a jeho složky nebo marketingový výzkum. Praktická část se pak zaměřuje na konkrétní podnik, Nakladatelství Fraus, s. r. o. v Plzni. Jednou ze specializací tohoto nakladatelství jsou …více
Abstract:
Bachelor's Thesis contains primary two parts -- a theoretical and a practical one. In the theoretical part there are explained the basic terms, using the literal sources, such as marketing, marketing mix and its tools, communication mix and its components or marketing research. The practical part is focused on a specific company, Nakladatelství Fraus, s. r. o. with the headquarters in Pilsen. One of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Pavla Hejtmánková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57360