Marketingová analýza učebnic pro základní školy jako specifický druh – Pavla Kohoutová
Pavla Kohoutová
Bakalářská práce
Marketingová analýza učebnic pro základní školy jako specifický druh
Marketing analysis of basic school text books as a specific kind
Anotace:
Bakalářská práce se skládá primárně ze dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části jsou s pomocí literárních zdrojů vysvětleny základní pojmy jako marketing, marketingový mix a jeho nástroje, komunikační mix a jeho složky nebo marketingový výzkum. Praktická část se pak zaměřuje na konkrétní podnik, Nakladatelství Fraus, s. r. o. v Plzni. Jednou ze specializací tohoto nakladatelství jsou …víceAbstract:
Bachelor's Thesis contains primary two parts -- a theoretical and a practical one. In the theoretical part there are explained the basic terms, using the literal sources, such as marketing, marketing mix and its tools, communication mix and its components or marketing research. The practical part is focused on a specific company, Nakladatelství Fraus, s. r. o. with the headquarters in Pilsen. One of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57360
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Pavla Hejtmánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57360
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Družstvo a nakladatelství Atlantis v Brně: Cesta ke svobodnému nakladatelství
Kateřina Kaderková -
Básnické prvotiny v nakladatelství Protimluv, charakteristika nakladatelství (analýza alespoň dvou knih)
Klára VČELKOVÁ -
Nakladatelství Odeon v letech 1953-1994: tematické zaměření, politické a ekonomické souvislosti jeho existence
Monika Pavlíková