Klára MAMULOVÁ

Bachelor's thesis

Sebepojetí rozumově nadaných žáků

Self-concept of the intellectually gifted learners
Anotácia:
Tato práce si klade za cíl prozkoumat vztah mezi nadáním a sebepojetím školní úspěšnosti. Cílem teoretické části je analyzovat pojmy nadání, inteligence a sebepojetí. Cílem výzkumné části je porovnat žáky ze specializované třídy pro nadané s kontrolní skupinou žáků z běžné třídy. Dále si klademe za úkol zjistit, zda-li se liší školní sebepojetí mezi chlapci a děvčaty. Jako metoda zjišťování úrovně …viac
Abstract:
This thesis seeks to investigate the links between giftedness and academic self-concept. The goal of the theoretical part is to analyze the concept of giftedness, intelligence, and self-concept. In the practical part, we compare pupils attending a school class specially created for intellectually gifted pupils and a control group composed of participants from an ordinary school class. Our next goal …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAMULOVÁ, Klára. Sebepojetí rozumově nadaných žáků. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology

Práce na příbuzné téma