Klára MAMULOVÁ
Bachelor's thesis
Sebepojetí rozumově nadaných žáků
Self-concept of the intellectually gifted learners
Anotácia:
Tato práce si klade za cíl prozkoumat vztah mezi nadáním a sebepojetím školní úspěšnosti. Cílem teoretické části je analyzovat pojmy nadání, inteligence a sebepojetí. Cílem výzkumné části je porovnat žáky ze specializované třídy pro nadané s kontrolní skupinou žáků z běžné třídy. Dále si klademe za úkol zjistit, zda-li se liší školní sebepojetí mezi chlapci a děvčaty. Jako metoda zjišťování úrovně …viacAbstract:
This thesis seeks to investigate the links between giftedness and academic self-concept. The goal of the theoretical part is to analyze the concept of giftedness, intelligence, and self-concept. In the practical part, we compare pupils attending a school class specially created for intellectually gifted pupils and a control group composed of participants from an ordinary school class. Our next goal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAMULOVÁ, Klára. Sebepojetí rozumově nadaných žáků. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Školní úspěšnost dětí, které v předškolním věku prošly metodou dobrého startu
Lenka DVOŘÁKOVÁ -
Sebepojetí rozumově nadaných žáků
Klára MAMULOVÁ -
Sebepojetí a sebehodnocení nadaných žáků
Kateřina Drechslerová