Prodej finančních produktů na pobočkách České pošty. – Bc. Šárka Máslová
Bc. Šárka Máslová
Bakalářská práce
Prodej finančních produktů na pobočkách České pošty.
Sale of financial products in branches of Czech Post.
Anotace:
Cílem práce je popsat historii České pošty, nabízené produkty, prodej na přepážkách. V praktické části budou zhodnoceni zaměstnanci České pošty na základě Mystery shoppingu. Po vyplnění dotazníku zjistíme, kolik školení zaměstnanci mají a v jaké kvalitě jsou poskytované informace.Abstract:
The aim of my thesis is to describe the history of the Czech Post, offered products and sale over the counter. In the practical part employees of the Czech Post will be assessed based on Mystery shopping. After completing of the questionnaire, we find out what volume of training staff have and what is the quality of information provided.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. David Brebera
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Máslová, Šárka. Prodej finančních produktů na pobočkách České pošty.. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Management finančních rizik
Práce na příbuzné téma
-
Finanční gramotnost - analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Myroslav Shchaslyvyy -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Finanční gramotnost studentů vysokých škol
Josef Bartoš -
Finanční gramotnost - analýza, faktory, vývoj
Bohatová Bohatová -
Analýza faktorů ovlivňujících finanční výkonnost podniků na základě výsledků dotazníkového šetření
Juraj Šiška -
Finanční gramotnost
Michal Klátil -
Finanční gramotnost studentů na vysokých školách
Nikol Berbrová -
Finanční gramotnost a její úroveň jako marketingový nástroj ve vybrané skupině.
Radoslav Vejchoda