Bc. Michaela Mádlová

Master's thesis

Výchovné faktory (vlivy) marketingové komunikace

Marketing Communication Educational Factors
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku zhodnocení výchovných faktorů (vlivů) marketingové komunikace. Zaměřuje se zejména na vlivy médií a marketingové komunikace na utvá-ření životního stylu. V rámci této problematiky jsou ana-lyzovány příklady z praxe, respektive hledány společné znaky výchovného působení, a tedy pokus o východiska vhodná pro srovnání s výsledky dotazníkového průzkumu. Dále pak již zmíněné …more
Abstract:
This diploma thesis addresses the issue of educational evaluation factors (effects) of marketing communication. It focuses in particular on the effects of media and marketing communications for shaping a lifestyle. Within this issue are analysed examples from practice, searched for common features educational activities and an attempt of starting cartridge suitable for comparison with the results of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Ladislav Lašek
  • Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda, PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní