Výchovné faktory (vlivy) marketingové komunikace – Bc. Michaela Mádlová
Bc. Michaela Mádlová
Master's thesis
Výchovné faktory (vlivy) marketingové komunikace
Marketing Communication Educational Factors
Anotácia:
Diplomová práce řeší problematiku zhodnocení výchovných faktorů (vlivů) marketingové komunikace. Zaměřuje se zejména na vlivy médií a marketingové komunikace na utvá-ření životního stylu. V rámci této problematiky jsou ana-lyzovány příklady z praxe, respektive hledány společné znaky výchovného působení, a tedy pokus o východiska vhodná pro srovnání s výsledky dotazníkového průzkumu. Dále pak již zmíněné …viacAbstract:
This diploma thesis addresses the issue of educational evaluation factors (effects) of marketing communication. It focuses in particular on the effects of media and marketing communications for shaping a lifestyle. Within this issue are analysed examples from practice, searched for common features educational activities and an attempt of starting cartridge suitable for comparison with the results of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/czv6a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda, PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
Sayanti Shaw -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková