Vliv televizní reklamy na děti předškolního věku v souvislosti s jejich mediální kompetencí – Lenka SNIEGONOVÁ
Lenka SNIEGONOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv televizní reklamy na děti předškolního věku v souvislosti s jejich mediální kompetencí
Impact of TV advertising on pre-school children in relation to their media literacy
Anotácia:
Tato práce se zabývá vlivem televizní reklamy na děti v souvislosti s jejich mediální kompetencí. Děti v předškolním věku tráví část svého volného času sledováním televize. Většinu programů pro děti přerušuje reklama. Výzkumy opakovaně prokázaly, že děti v předškolním věku nejsou v řadě případů schopny odlišit reklamu od pořadu, který přerušila a poznat skutečný záměr reklamního vysílání tedy prodej …viacAbstract:
This thesis deals with advertising influence in pre-school children based on their media literacy. Pre-school children spend part of their leisure time watching TV. Most children programmes are interrupted with advertisings. Most pre-scholars do not understand the selling intent of advertising or even to distinguish between advertising and the interrupted programme. There is voluminous research evaluating …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Romana Mazalová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SNIEGONOVÁ, Lenka. \textit{Vliv televizní reklamy na děti předškolního věku v souvislosti s jejich mediální kompetencí}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Arts. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/npftpa/.
Jak správně citovat práci
SNIEGONOVÁ, Lenka. Vliv televizní reklamy na děti předškolního věku v souvislosti s jejich mediální kompetencí. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Působení a vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ na vybraných brněnských školách
Vít Ševčík -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů
Adéla Schmidlová -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Vliv reklamy na školní děti
Jan Kostka
Názov
Vložil
Vložené
Práva