Vliv Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí běžné základní školy – Bc. Zuzana FOLTÝNOVÁ NEŠPOROVÁ, DiS.
Bc. Zuzana FOLTÝNOVÁ NEŠPOROVÁ, DiS.
Diplomová práce
Vliv Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí běžné základní školy
The influence of Feuerstein's method of instrumental enrichment on pupils with special educational needs at a regular elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá metodou Feuersteinova instrumentálního obohacování. Cílem bylo posoudit její vliv na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zhodnocení kvalitativně vedeného výzkumu probíhalo prostřednictví pozorování, rozhovorů a analýzy dokumentů. Výsledky dokazují, že metoda je přínosná pro rozvoj těchto žáků. V závěru jsou formulována doporučení pro další využití metody v praxi.Abstract:
Diploma thesis deals with the method of Feuerstein's instrumental enrichment. The aim was to assess its impact on pupils with special educational needs. The evaluation of quality research passed of observations, interviews and document analysis. The results show that the method is beneficial for the development of these students. In the end, recommendations are formulated for further use of the method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOLTÝNOVÁ NEŠPOROVÁ, Zuzana. \textit{Vliv Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí běžné základní školy}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/npfvvi/.
Jak správně citovat práci
FOLTÝNOVÁ NEŠPOROVÁ, Zuzana. Vliv Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí běžné základní školy. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole
Terezie ŠUTORKOVÁ -
Vliv Feuersteinova Instrumentálního Obohacování na žáky s ADHD
Zuzana Tihelková -
Možnosti využití Feuersteinova instrumentálního obohacování u seniorů v pozdním séniu
Stanislava Janská -
Metoda Reuvena Feuersteina jako možnost podpůrného opatření v inkluzivní škole
Vendula Jašková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování speciálními pedagogy Jihočeského kraje
Veronika BERANOVÁ -
Dopad Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky základní školy se speciálními vzdělávacími potřebami
Blanka Šimůnková -
Feuersteinovo Instrumentální obohacování ve vzdělávání romských žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Eva SEDLÁKOVÁ