Vliv Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí běžné základní školy – Bc. Zuzana FOLTÝNOVÁ NEŠPOROVÁ, DiS.
Bc. Zuzana FOLTÝNOVÁ NEŠPOROVÁ, DiS.
Master's thesis
Vliv Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí běžné základní školy
The influence of Feuerstein's method of instrumental enrichment on pupils with special educational needs at a regular elementary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá metodou Feuersteinova instrumentálního obohacování. Cílem bylo posoudit její vliv na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zhodnocení kvalitativně vedeného výzkumu probíhalo prostřednictví pozorování, rozhovorů a analýzy dokumentů. Výsledky dokazují, že metoda je přínosná pro rozvoj těchto žáků. V závěru jsou formulována doporučení pro další využití metody v praxi.Abstract:
Diploma thesis deals with the method of Feuerstein's instrumental enrichment. The aim was to assess its impact on pupils with special educational needs. The evaluation of quality research passed of observations, interviews and document analysis. The results show that the method is beneficial for the development of these students. In the end, recommendations are formulated for further use of the method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOLTÝNOVÁ NEŠPOROVÁ, Zuzana. \textit{Vliv Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí běžné základní školy}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2022. Available from: https://theses.cz/id/npfvvi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FOLTÝNOVÁ NEŠPOROVÁ, Zuzana. Vliv Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí běžné základní školy. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy for Teachers
Theses on a related topic
-
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole
Terezie ŠUTORKOVÁ -
Vliv Feuersteinova Instrumentálního Obohacování na žáky s ADHD
Zuzana Tihelková -
Možnosti využití Feuersteinova instrumentálního obohacování u seniorů v pozdním séniu
Stanislava Janská -
Metoda Reuvena Feuersteina jako možnost podpůrného opatření v inkluzivní škole
Vendula Jašková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování speciálními pedagogy Jihočeského kraje
Veronika BERANOVÁ -
Dopad Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky základní školy se speciálními vzdělávacími potřebami
Blanka Šimůnková -
Feuersteinovo Instrumentální obohacování ve vzdělávání romských žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Eva SEDLÁKOVÁ