Marketingová strategie vybraného podniku – Martin Krumpolc
Martin Krumpolc
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Marketingová strategie vybraného podniku
Anotácia:
Cílem práce je vytvoření marketingové strategie vybranému podniku. Práce je rozdělena na dvě části. První částí je část teoretickou, kde je objasněno, co je to marketing a různé marketingové pojmy pro vytvoření marketingové strategie. Druhou částí je praktická část, kde je představena konkrétní společnost, na kterou se vytvoření vhodné marketingové strategie aplikuje. Jsou zde aplikovány marketingové …viacAbstract:
The aim of the thesis is to create a marketing strategy for the selected company. The work is divided into two parts. The first part is the theoretical part where it is explained what marketing is and the different marketing concepts to create a marketing strategy. The second part is the practical part where a specific company is introduced to which the creation of an appropriate marketing strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
http://theses.cz/id/npfwbu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRUMPOLC, Martin. \textit{Marketingová strategie vybraného podniku}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/npfwbu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing strategy for Moroccan restaurant
Mehdi Boujamlaoui -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova