BcA. Ema Tresová
Master's thesis
Merchandising jako marketingový nástroj
Merchandising as a marketing tool
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na využití merchandisingu jako nástroje marketingové komunikace hlavně v nonartificiální hudbě (kapely, hudebníci) na Slovensku a na postup jeho vzniku. Cílem práce je prozkoumat merchandise jako nástroj marketingové komunikace kapel a hudebníků ze Slovenska, postup jeho vzniku, zvolené prodejní metody. Výzkumnou metodou je desk research a kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the use of merchandising as a marketing communication tool mainly in non-artificial music (bands, musicians) in Slovakia and on the process of its creation. The aim of the work is to examine merchandise as a marketing communication tool for bands and musicians from Slovakia, the process of its creation, the chosen sales methods. The research method is desk research and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/rq6sh/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Vít Kouřil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/rq6sh/
Janáček Academy of Performing Arts
Faculty of MusicMaster programme / field:
Art of Music / Music Production
Theses on a related topic
-
Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů
Jakub Kalus -
Merchandising Městské knihovny v Poličce - případová studie
Karolína Žáková -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Fashion merchandising focusing on Central and Eastern Europe
Laura Porubcová -
Le merchandising dans l'entreprise parfumerie Fann
Julie WAVŘÍKOVÁ -
Merchandising a jeho dopad na nákupné chovanie generácií X, Y a Z v maloobchodnej jednotke
Petra Mišíková -
Fashion Marketing and its Form in Czech Republic
Michaela Bortlíková