BcA. Ema Tresová

Master's thesis

Merchandising jako marketingový nástroj

Merchandising as a marketing tool
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na využití merchandisingu jako nástroje marketingové komunikace hlavně v nonartificiální hudbě (kapely, hudebníci) na Slovensku a na postup jeho vzniku. Cílem práce je prozkoumat merchandise jako nástroj marketingové komunikace kapel a hudebníků ze Slovenska, postup jeho vzniku, zvolené prodejní metody. Výzkumnou metodou je desk research a kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných …more
Abstract:
The diploma thesis focuses on the use of merchandising as a marketing communication tool mainly in non-artificial music (bands, musicians) in Slovakia and on the process of its creation. The aim of the work is to examine merchandise as a marketing communication tool for bands and musicians from Slovakia, the process of its creation, the chosen sales methods. The research method is desk research and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Vít Kouřil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/rq6sh/