BcA. Ema Tresová

Diplomová práce

Merchandising jako marketingový nástroj

Merchandising as a marketing tool
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na využití merchandisingu jako nástroje marketingové komunikace hlavně v nonartificiální hudbě (kapely, hudebníci) na Slovensku a na postup jeho vzniku. Cílem práce je prozkoumat merchandise jako nástroj marketingové komunikace kapel a hudebníků ze Slovenska, postup jeho vzniku, zvolené prodejní metody. Výzkumnou metodou je desk research a kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the use of merchandising as a marketing communication tool mainly in non-artificial music (bands, musicians) in Slovakia and on the process of its creation. The aim of the work is to examine merchandise as a marketing communication tool for bands and musicians from Slovakia, the process of its creation, the chosen sales methods. The research method is desk research and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Vít Kouřil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/rq6sh/

Janáčkova akademie múzických umění

Hudební fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce