Cenotvorba služeb retailového bankovnictví – Kristína Angelovičová
Kristína Angelovičová
Bakalářská práce
Cenotvorba služeb retailového bankovnictví
Pricing of retail bank services
Abstract:
The subject of the thesis Pricing of Retail Bank Services is the evaluation of commercial bank pricing methods of retail bank services and the comparison of bank group fees in V4 countries. The theoretical part describes retail banking, selected banking services and the pricing methods by which banks set fees for their products and services. In the practical part, the fees for selected bank services …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce Cenotvorba služieb retailového bankovníctva je vyhodnotenie metód oceňovania retailových služieb komerčných bánk a porovnanie poplatkov bankových skupín v krajinách V4. V teoretickej časti je popísané retailové bankovníctvo, vybrané bankové služby a tiež metódy, akými banky stanovujú poplatky za svoje produkty a služby. V praktickej časti sú následne porovnané poplatky za …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a1m5l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Oleg Deev
- Oponent: prof. Ing. Eva Horvátová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Key factors of financing small companies in early stages within digital economy services in Visegrad 4 member countries
Walter Amankwaa-Opoku -
Comparison of the Czech Republic’s Financial Soundness Against the Visegrad Group (V4) Between 2005–2022
Anirudh Srivastava -
How Vietnamese people manage their businesses in the Czech Republic
Quynh Anh Dang -
Customer experience audit of retail chains in the Czech Republic
Jan Zvoníček -
Management of international teams in retail in the Czech Republic
Yulia Merlich -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Retail market situation in the Czech Republic in comparison with Russia. Differences, innovative approaches
Dmitrii Petrenko -
Development and outlook of online grocery retail in the Czech Republic and beyond
Filip Biznár