PR jako součást nákupního rozhodování spotřebitele – Bc. Irena Veselá
Bc. Irena Veselá
Bachelor's thesis
PR jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
PR as a part of the purchasing decisions of consumers
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je na rozboru společnosti Apple doložit, že PR má vliv na nákupní rozhodování spotřebitele. V práci se autorka nejprve zabývá teorií z oblasti marketingu s vymezením základních pojmů. Pokračuje zmapováním nákupního rozhodování spotřebitele, oblastí public relations a jeho technik v ovlivňování mínění, které je nosným tématem této práce. Ve druhé části jsou analyzovány marketingové …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis of the Apple company to demonstrate that PR has an influence on the purchasing decisions of consumers. First of all, the author deals theories from the field of marketing with the definition of basic concepts. Continues by mapping with purchasing decisions of consumers, public relations and techniques in influencing opinion, which is the main topic of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aasc1/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2017
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Mgr. Pavel Kotyza
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication