Výhody a nevýhody vybraných alternativních škol u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Eliška BUDINOVÁ
Eliška BUDINOVÁ
Bachelor's thesis
Výhody a nevýhody vybraných alternativních škol u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Advantages and disadvantages of (selected) alternative schools for pupils with special needs
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá výhodami a nevýhodami vybraných alternativních škol u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části nalezneme charakteristiku, popis prostředí a pomůcek vybraných alternativních škol, a to jak předškolního, tak základního typu škol. Ve druhé kapitole najdeme popis projevů dětí s určitým typem postižení a nástin vhodných alternativních škol. Praktická část …moreAbstract:
This (bachelor) thesis deals with advantages and disadvantages of selected alternative schools for children with special needs. In the theoretical part we find characteristics, description of environment and tools of specific alternative schools, both preschool and elementary type. The second chapter is about characteristics of children with special needs and their manifestation, and recommendation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUDINOVÁ, Eliška. \textit{Výhody a nevýhody vybraných alternativních škol u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/npk37j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BUDINOVÁ, Eliška. Výhody a nevýhody vybraných alternativních škol u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education of preschool age - Kindergarten Teacher Training
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Míra stresu u žáků navštěvující 1. stupeň základních škol běžných a základních škol alternativních
Marie SROVNALOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights