Martin CHUMCHAL

Bakalářská práce

Webový portál pro servis a reklamace

A Service Support and Complaints Web Portal\nl{}
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvořit návrh systému pro servis a reklamaci zboží, navrhnout způsob komunikace se zákazníkem pomocí webových služeb a specifikovat platformu pro běh systému (PHP, MySQL). Na základě přesného návrhu bude dané řešení implementováno do reálného obchodního trhu na pozici koncového prodeje IT zboží podnikatelského subjektu Počítače Zlín. Dále bude chování systému pečlivě zhodnoceno …více
Abstract:
Aim of this work is to design a system for service and claim the goods, to propose a method of communication with customers using web services and specify the platform to run the system (MySQL + PHP). On the basis of the exact solution of the proposal will be implemented in a real commercial market for the position of IT goods sales end of the business entity Computers Zlín. Furthermore, the behavior …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2014
Zveřejnit od: 10. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. David Malaník, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHUMCHAL, Martin. Webový portál pro servis a reklamace. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.6.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe