Využití canisterapie v následné fyzioterapii u žáků základní školy speciální – Mgr. Veronika Chudáčková
Mgr. Veronika Chudáčková
Bakalářská práce
Využití canisterapie v následné fyzioterapii u žáků základní školy speciální
The use of canistherapy for consecutive physiotherapy by pupils at special elementary school
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o využití canisterapie v následné fyzioterapii u žáků základní školy speciální. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola teoretické části práce charakterizuje těžké postižení, mozkovou obrnu a základní školu speciální. Druhá kapitola definuje fyzioterapii, formativně terapeutické přístupy a canisterapii, její formy, metody a její působení na jedince s těžkým postižením …víceAbstract:
The bachalor thesis deals with the use of canistherapy at subsequent physiotherapy at students of special elementary school. The work is divided into three parts. The first chapter of the theoretical part of the work focuses on severe disability, cerebral palsy and a special elementary school. The second chapter defines physiotherapy, formative therapeutic approach and canistherapy, its forms, methods …víceKlíčová slova
canisterapie těžké postižení mozková obrna základní škola speciální fyzioterapie tělesné postižení mentální retardace terapie rehabilitace polohování pes canistherapy severe disability cerebral palsy special elementary school physiotherapy physical disability mental retardation therapy rehabilitation setting into position dog
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o359c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství výtvarné výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová