Management and Labour Organisation in the Video Game Industry - 'the Crunch' – Merey Tilepbergen
Merey Tilepbergen
Bakalářská práce
Management and Labour Organisation in the Video Game Industry - 'the Crunch'
Abstract:
The thesis aims to investigate the issues of human resource management and labour organisation raised by practices in the video game industry. Specifically, the thesis focuses on the practice of 'the crunch', a period of intensified work in the period immediately before the release of games, in which games designers are frequently expected to work long hours under intense pressure. This practice is …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2025
- Vedoucí: Daniel Rosenhaft Swain, Ph.D. MA
- Oponent: Julita Skotarska, Ing., externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TILEPBERGEN, Merey. \textit{Management and Labour Organisation in the Video Game Industry - 'the Crunch'}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/nps044/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses nps044 nps044/3
17. 3. 2024
Složky
Soubory
Mach, J.
3. 12. 2024