Rozdíl mezi deklarovanými a skutečnými preferencemi spotřebitele – Soňa Ptáčníková
Soňa Ptáčníková
Bakalářská práce
Rozdíl mezi deklarovanými a skutečnými preferencemi spotřebitele
The difference between declared and real consumer preferences
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na preference spotřebitele při výběru kolových sycených nápojů. V teoretické části jsou uvedeny pro práci důležité pojmy jako spotřebitel, spotřební chování, typologie spotřebitelů, segmentace trhu a marketingový výzkum. Praktická část je složena z formulace marketingového problému, plánu, sběru a analýzy dat a výstupu. Cílem bakalářské práce je ověřit, zda existují …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on consumer preferences when choosing cola carbonated drinks. In the theoretical part, important terms for the work such as consumer, consumer behavior, consumer typology, market segmentation and marketing research are presented. The practical part consists of the formulation of the marketing problem, plan, collection and analysis of data and output. The aim of the bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Alena Najmonová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Marketingový plán vstupu vybrané firmy na trh
Ondrej Václavík -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
5. 12. 2022