Problematika školní zralosti a její posuzování – Mgr. Dagmar HAVELKOVÁ
Mgr. Dagmar HAVELKOVÁ
Master's thesis
Problematika školní zralosti a její posuzování
The issue of school readiness and its assessment
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice školní zralosti a možnostech jejího posuzování. Hlavním cílem této práce bylo předložit teoretický rámec týkající se dané oblasti a v praktické části zjistit úroveň školní zralosti u sledovaných dětí. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. První kapitola je zaměřena na období předškolního věku, jež je zakončeno významným sociálním mezníkem, a to nástupem …moreAbstract:
This thesis describes school readiness and possibilities of its assessment. The main goal of this paper presents a theoretical framework on the given subject, and determines the level of school readiness in the monitored children in its practical part. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter focuses on the preschool age, which ends with a significant social milestone, entering …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVELKOVÁ, Dagmar. Problematika školní zralosti a její posuzování. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Posuzování školní zralosti dítěte a praktické využití metod DV při diagnostikování školní zralosti
Dagmar Jurová -
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ -
Posuzování školní zralosti a připravenosti na konci povinné předškolní docházky v mateřské škole
Regina HOFFMANOVÁ -
Metody posuzování školní zralosti a připravenosti dítěte předškolního věku učitelem
Lucie KAŠPAROVÁ -
Posuzování školní zralosti dítěte v mateřské škole
Veronika Šteflová -
Možnosti využití projektivních metod při posuzování školní zralosti u dětí z bilingvního prostředí
Eliška FEJKOVÁ -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
K problematice školní zralosti a připravenosti v mateřských a základních školách
Monika PUDELKOVÁ