Mgr. Marina Polynova

Diplomová práce

Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní

Specifics of Social Advertising Within Worldwide Campaigns
Anotace:
Tématem mé diplomové práce jsou specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů a to sociální reklama a sociální marketing, definuje odlišností reklamy sociální od komerčni, popisuje cíle, témata sociální reklamy, a cílové skupiny. Praktická část se věnuje analýze společnosti WWF, popisu jejích aktivit a vyhodnocení dotazníkového šetření …více
Abstract:
The theme of my thesis are the specifics of social advertising within worldwide campaigns. The theoretical part focuses on fundamental concepts of social advertising and social marketing, defines social differences from commercial advertising, describes the objectives, social advertising themes, and target audience. The practical part is devoted to the analysis of the WWF, a description of its activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní