Risk a revenue management v hotelnictví – Petr Lžičař
Petr Lžičař
Disertační práce
Risk a revenue management v hotelnictví
Risk a revenue management in the Hotel industry
Anotace:
Jako v jiných průmyslových odvětvích, i v ubytovacím průmyslu hraje platební morálka obchodních partnerů a obchodní mix důležitou roli v úspěšném podnikání. Nedobrá platební morálka se může výrazně projevit na cash flow a potažmo i na samotné platební schopnosti hotelu. Z tohoto důvodu je žádoucí platební morálku zahrnout nejen do finančního řízení, ale i do risk managementu. Studie prokázala, že mezi …víceAbstract:
As in other industries, even in the hospitality industry, paying business partner morale and business mix plays an important role in successful business. Poor payment morale can significantly affect the cash flow and, therefore, the hotel's payment capabilities. For this reason, it is desirable to include payment discipline not only in financial management but also in risk management. The study has …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74663
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2018
- Vedoucí: Marek Merhaut
- Oponent: Zuzana Tučková, Dagmar Škodová Parmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74663
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod
Lucie OPATRNÁ -
Konkurenční prostředí firmy Kuhn Bohemia a tvorba cen
Eva Hrabalová -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
Zhodnocení cenové strategie ve výrobním podniku
Jakub Demel -
Tvorba cenové strategie bezpečnostního produktu pro motoristy
Zuzana Kaděrková -
Kalkulace a tvorba cen ve vybraném podniku
Markéta Janušová -
Politika cen malých hotelů ve zvolené destinaci
Eduard Tumoyan