Bc. Tomáš Procházka

Diplomová práce

Marketingová strategie pro start-up projekt

Proposal of marketing strategy for the startup project
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro startup projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti strategického managementu a navazujících marketingových nástrojů. V analytické části je představen celý startup projekt a zároveň vymezen marketingový výzkum a analýza vnějšího prostředí. Na základě analýz a dat z výzkumu jsou v návrhové části jsou představeny konkrétní strategické …více
Abstract:
The diploma thesis is concerned with the marketing strategy for a start-up project. The theoretical part summarizes the knowledge in the field of strategic management and related marketing tools. The analytical part presents the entire start-up project and also defines marketing research and analysis of the external environment. Based on analyses and research data, the proposal part presents specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Oponent: Jan Cholenský, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON