Geografická charakteristika kraje Vysočina a podklady pro terénní výuku ve vybraných lokalitách – Mgr. Josef Koumar
Mgr. Josef Koumar
Diplomová práce
Geografická charakteristika kraje Vysočina a podklady pro terénní výuku ve vybraných lokalitách
Geographic characteristic of Vysočina region and base for ground education in choosen locations
Anotace:
Hlavním cílem je získání podkladů pro terénní výuku a vytvořit několik výukových blo-ků, které mají posloužit jako návod, jak poznávat své okolí jinak, než nasloucháním výkladu učitelů. Integrace více vyučovacích předmětů do terénních bloků má pomoci odkrýt souvislosti a zákonitosti v soužití člověka a krajiny, tedy místa, ve kterém žije, pracuje i odpočívá. Místa, které člověk ovlivňuje a vytváří …víceAbstract:
The main task of this thesis is to get the sources for terrain lessons and create some teaching blocks lead to recognize our surroundings other way than listening to the teachers. The integration more lessons to the terrain blocks should help to discover the connection and regularity between people and country which means the place of live, work and relax. It is the place which is affected and made …víceKlíčová slova
region Vysočina geografie terénní výuka pracovní listy regionální kabinet obec Zhoř Polná
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tv5gd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Regionální kabinet pro výuku zeměpisu na Základní škole v Bystrém
Pavlína Jedličková -
Terénní a projektová výuka v Bystřici nad Pernštejnem a jejím okolí
Kristýna Pecinová -
Terénní výuka v modelovém území v povodí Bobravy.
Štěpánka Pecenová -
Terénní a projektová výuka v modelovém území
Lucie Masaříková