Strategická analýza společnosti Heineken Česká republika, a.s. – Štěpán Lukavec
Štěpán Lukavec
Bachelor's thesis
Strategická analýza společnosti Heineken Česká republika, a.s.
Strategic analysis of Heineken Czech Republic, a.s.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je identifikace silných a slabých stránek společnosti HEINEKEN Česká republika, a.s., hrozeb a příležitostí. Za účelem dosažení tohoto cíle bude využita strategická analýza a její nástroje. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je prozkoumána odborná literatura soustřeďující se na danou problematikou, která následně poslouží jako podklad …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify the strengths and weaknesses of HEINEKEN Czech Republic, a.s., threats and opportunities. In order to achieve this goal, strategic analysis and its tools will be used. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part examines the literature focusing on the issue, which will then serve as a basis for processing the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86609
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2022
- Supervisor: Patrik Sieber
- Reader: Michele Stasa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86609
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Vliv vnějších faktorů na podnikání v automobilovém průmyslu v České republice: PEST analýza
Martin Šimon