Analýza spokojenosti zákazníků společnosti DS Soft Olomouc, spol. s r. o. – Iveta SMĚŠNÁ
Iveta SMĚŠNÁ
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti DS Soft Olomouc, spol. s r. o.
Analysis of customer´s satisfaction with the company DS Soft Olomouc, Ltd
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků společnosti DS Soft Olomouc, spol. s r. o. a na základě analýzy navrhnout a zpracovat doporučení. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracované literární poznatky týkající se spokojenosti zákazníků, marketingového výzkumu, dotazníku a technik sběru dat. V praktické části byla provedená analýza spokojenosti …moreAbstract:
The intention of this bachelor´s work was to find out customer´s satisfaction with the company DS Soft Olomouc, Ltd and based on the analysis suggest and elaborate recommendations. This bachelor´s work is divided into the two parts. In theoretical part are processed literary pieces of knowledge connected to customer´s satisfaction, marketing research, questionnaire and technics of data collection. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010
Identifier:
17002
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMĚŠNÁ, Iveta. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků společnosti DS Soft Olomouc, spol. s r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/nqteve/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMĚŠNÁ, Iveta. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti DS Soft Olomouc, spol. s r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla