Markéta Machová
Diplomová práce
Brand management vybrané značky
Brand management of selected brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení značky. Cílem práce bylo shrnout problematiku brand managementu a současné poznatky v této oblasti aplikovat na konkrétní značku, tedy analyzovat stávající brand management vybrané značky, kriticky jej zhodnotit a navrhnout doporučení pro zlepšení řízení této značky. Teoretická část práce přináší informace o pojmech značka a brand, popisuje funkce a prvky …víceAbstract:
The thesis engages in the subject of brand management. The objective of the thesis was to conceive the subject of brand management and to apply the knowledge gained to a particular brand, i. e. to analyze and critically evaluate current brand management of the brand selected and to suggest recommendations for leading the brand in the future. The theoretical part of the thesis focuses on brand, brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34049
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 10. 2012
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Karel Kraus
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34049
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží
Veronika Brydláková -
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Karolína Koblížková -
Analýza prodejních dat vybrané společnosti se zaměřením na rychloobrátkové zboží
Martina Kořínková -
Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží
David Frýdl -
Analýza vybraných výzev při vývozu rychloobrátkového zboží z Mexika a návrh dílčí optimalizace
Jarmila Kudelová -
Analýza nákupního chování u rychloobrátkového zboží v ČR
Alena Bělíčková