Bc. Tomáš Kabeš

Diplomová práce

Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace při uvedení novinky výroby na trh

Sales promotion as part of an integrated marketing communication of launching news production on to market
Anotace:
Diplomová práce Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace při uvedení novinky výroby na trh se zabývá základními aspekty podpory prodeje při snaze o vývoj, umístění a udržení nového výrobku na trhu s pečivem. V teoretické části jsou analyzovány hlavní hybné síly marketingu, kterými jsou zákazník a jeho potřeby, přání a očekávání. V následujících podkapitolách jsou uvedeny prvky …více
Abstract:
The thesis Promotion as a part of integrated marketing communication when launching a new product pursues the basic aspects of promotion when making effort to develop, launch and keep the new product in the baked goods market. The main force of marketing, which is the customer and their needs, wishes and expectations, are described in the theoretical part. The elements of a marketing mix and their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní