Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace při uvedení novinky výroby na trh – Bc. Tomáš Kabeš
Bc. Tomáš Kabeš
Diplomová práce
Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace při uvedení novinky výroby na trh
Sales promotion as part of an integrated marketing communication of launching news production on to market
Anotace:
Diplomová práce Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace při uvedení novinky výroby na trh se zabývá základními aspekty podpory prodeje při snaze o vývoj, umístění a udržení nového výrobku na trhu s pečivem. V teoretické části jsou analyzovány hlavní hybné síly marketingu, kterými jsou zákazník a jeho potřeby, přání a očekávání. V následujících podkapitolách jsou uvedeny prvky …víceAbstract:
The thesis Promotion as a part of integrated marketing communication when launching a new product pursues the basic aspects of promotion when making effort to develop, launch and keep the new product in the baked goods market. The main force of marketing, which is the customer and their needs, wishes and expectations, are described in the theoretical part. The elements of a marketing mix and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g1mqp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Webová podpora marketingové komunikace obcí
Kateřina Fialová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Průša