Bc. Beáta Šabíková

Diplomová práce

Spokojnosť klienta v Tatra banke

Satisfaction of internal client in Tatra bank
Abstract:
The goal of my thesis is to highlight the importance of people, employees and basic cells is an essential part of any operating syxstem. The main task is to identify options for improving the currently used methodology for measuring and assessing internal customer satisfaction and subsequently make recommendations for its improvement. The thesis is divided into the following three logical units. In …více
Abstract:
Cieľom mojej diplomovej práce je poukázať na dôležitosť ľudí, zamestnancov ako základnej bunky ktorá je neodmysliteľnou súčasťou každého fungujúceho systému. Hlavnou úlohou je identifikovať možnosti zlepšenia v súčasnosti používanej metodiky merania a hodnotenia spokojnosti interného klienta a následne vypracovať odporúčania na jej zlepšenie. Diplomová práca je rozdelená do troch logicky nasledujúcich …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Jozef Ďurian, PhD.
  • Oponent: Ing. Miroslav Križan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance