Cesta product placement na televizní obrazovku – Bc. Alžběta Bláhová
Bc. Alžběta Bláhová
Diplomová práce
Cesta product placement na televizní obrazovku
The Process of Getting the Product placement on to the Television Screen
Anotace:
Diplomová práce „Cesta product placement na televizní obrazovku“ se zabývá uvedením marketingového komunikačního nástroje product placement do praxe českých televizí.Teoretická část práce popisuje obecné charakteristiky nástroje product placement a zkoumá jeho propojením s televizním médiem. Na tento problém zkoumání se v této práci pohlíží z marketingového, audiovizuálního a v neposlední řadě také …víceAbstract:
Diploma Thesis „The Proces of Getting the Product Placement on to the Television Screen“ deals with an introduction of the Product Placement as a marketing communications tool in the practice of Czech televisions. The theoretical part describes the general characteristics of the Product placement tool and examines its connections with the television medium. In this work it is preferred to look on the …víceKlíčová slova
Product placement Nová média Marketingová komunikace 4P Zákon o audiovizuálních službách na vyžádání Česká televize Televize Nova Televizní reklama Televizní divák Product placement New media Marketing communication Law of audiovisual services on request Czech television Televison Nova Television advertising Viewer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f4s5l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Štěpán Wolde
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
PRODUCT PLACEMENT V ČESKÝCH FILMECH PŘED A PO NABYTÍ ÚČINNOSTI ZÁKONA Č. 132/2010 SB. O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Anna MIMOCHODKOVÁ -
Dopad streamovacích služeb na filmovou distribuci a filmový průmysl
Anna Navoychik -
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ -
Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání
Jakub Rálek -
Poskytování audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání
Miloš Havlík -
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
Zuzana EHRLICHOVÁ -
Vliv služeb Video on Demand na konzumaci audio vizuálního obsahu
Michal Romanovský -
Product placement a jeho vliv na televizního diváka
Richard ŠIMÁČEK