Bc. Alžběta Bláhová

Diplomová práce

Cesta product placement na televizní obrazovku

The Process of Getting the Product placement on to the Television Screen
Anotace:
Diplomová práce „Cesta product placement na televizní obrazovku“ se zabývá uvedením marketingového komunikačního nástroje product placement do praxe českých televizí.Teoretická část práce popisuje obecné charakteristiky nástroje product placement a zkoumá jeho propojením s televizním médiem. Na tento problém zkoumání se v této práci pohlíží z marketingového, audiovizuálního a v neposlední řadě také …více
Abstract:
Diploma Thesis „The Proces of Getting the Product Placement on to the Television Screen“ deals with an introduction of the Product Placement as a marketing communications tool in the practice of Czech televisions. The theoretical part describes the general characteristics of the Product placement tool and examines its connections with the television medium. In this work it is preferred to look on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Ing. Štěpán Wolde

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní