Bc. Alžběta Bláhová

Master's thesis

Cesta product placement na televizní obrazovku

The Process of Getting the Product placement on to the Television Screen
Abstract:
Diplomová práce „Cesta product placement na televizní obrazovku“ se zabývá uvedením marketingového komunikačního nástroje product placement do praxe českých televizí.Teoretická část práce popisuje obecné charakteristiky nástroje product placement a zkoumá jeho propojením s televizním médiem. Na tento problém zkoumání se v této práci pohlíží z marketingového, audiovizuálního a v neposlední řadě také …more
Abstract:
Diploma Thesis „The Proces of Getting the Product Placement on to the Television Screen“ deals with an introduction of the Product Placement as a marketing communications tool in the practice of Czech televisions. The theoretical part describes the general characteristics of the Product placement tool and examines its connections with the television medium. In this work it is preferred to look on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2011
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: Ing. Štěpán Wolde

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní