Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh – Nikola Chalupská
Nikola Chalupská
Master's thesis
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Market Entry Strategies with a Focus on Swedish Market
Abstract:
Diplomová práce se věnuje metodám vstupu na zahraniční trhy, následně se zaměřuje na vstup vybrané firmy na švédský trh. První kapitola je věnována teoretickému základu metod vstupů na zahraniční trh. Druhá kapitola je soustředěna na švédský trh, jakožto na trh, na který vstoupila vybraná firma. Hlavní část této kapitoly je však věnována deskripci a analýze švédského podnikatelského prostředí, k tomu …moreAbstract:
The diploma thesis is devoted to market entry strategies, afterwards it is focused on entry to swedish market of selected company.The first chapter theoretically describes market entry strategies. The second chapter is focused on swedish market, as a target market of chosen company. The main part of this chapter pursues description and analysis of swedish entrepreneurial environment. Therefore two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50352
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Ilya Bolotov
- Reader: Martin Pšenička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50352
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Metody vstupu východního podniku na evropský trh
Mariya Kuzmenko -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Problematika expanze na zahraniční trhy na příkladu firmy HoppyGo, s.r.o.
Magdaléna Fejfarová -
Cesty vstupu malých a středních firem na trh EU
David Vacl -
Možnosti vstupu finské firmy na český trh
Klára Zieglerová -
Metody vstupu vybraného podniku na zahraniční trhy
Pavla Tylová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Plán obchodní taktiky konkrétního podniku při vstupu na nový trh
Jan Faltýsek