Stanovení rozdílů mezi užitkovou hodnotou a hodnotou pro zákazníka na vybraném produktu – Ing. Tereza Dostálová, B.A.
Ing. Tereza Dostálová, B.A.
Master's thesis
Stanovení rozdílů mezi užitkovou hodnotou a hodnotou pro zákazníka na vybraném produktu
Differences between use and customer value in the enterprises
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Stanovení rozdílů mezi užitkovou hodnotou a hodnotou pro zákazníka na vybraném produktu“ je objasnění dvou kategorií hodnoty výrobku či služby v rámci hodnotového managementu a jejich vzájemná komparace. Pro účely vzájemného porovnání hodnot byla popsána metodika měření a navrhnuty metody, prostřednictvím kterých je možno hodnotu pro zákazníka zvyšovat. V praktické části …moreAbstract:
The goal of this thesis “Differences between use and customer value in the enterprises” is to explain two product value categories in terms of value management and their mutual comparison. For purpose of value comparison the measurement methodology was described and the methods, by which the customer value can be increased, were suggested. In the second part of the study the concrete case of successful …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/astgp/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOSTÁLOVÁ, Tereza. \textit{Stanovení rozdílů mezi užitkovou hodnotou a hodnotou pro zákazníka na vybraném produktu}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/nr903y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová