Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner – Daniel Štípek
Daniel Štípek
Bachelor's thesis
Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku influencera jako obchodního partnera firem či značek. Autor se zabývá etickou otázkou spojenou s transparentním označováním spolupráce mezi influencerem a daným podnikatelským subjektem a dalšími kritérii pro přijetí zakázky na propagaci produktu či značky. Autor tuto problematiku zkoumá jak optikou influencerů samotných, tak i formou analýzy názorů …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the topic of influencers as business partners of companies or brands. The author deals with the ethical issue related to the transparent indication of the cooperation between the influencer and the business entity and other criteria for accepting a product or brand promotion contract. The author examines this issue through the lenses of the influencers themselves and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2024
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTÍPEK, Daniel. \textit{Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Available from: https://theses.cz/id/nrb1og/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
Kateřina Ratajová -
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na BOZP a požární ochranu v EU
Andrea Klichová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR
Šárka Anýžová -
Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy
Karolina Pelcová -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková -
Marketingová strategie společnosti IZOSTAV Industry
Kateřina Málková -
Návrh prodejní strategie pro speciální textilní výrobek
Pavel Motl