Tereza Pecáková

Bachelor's thesis

Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo

The Buying Behavior of Readers Generation Y and their Relationship to the Brand CooBoo
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o nákupním chování čtenářů generace Y. Zjišťuje, co je pro ně důležité v rámci rozhodovacího procesu u koupě knihy a čím se nechají ovlivnit. Dále pak zda je pro ně značka nakladatelství CooBoo známá, a jaký k ní mají vztah. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována základní terminologie týkající se generace Y, nákupního chování …more
Abstract:
The bachelor thesis describes the shopping behavior of the Generation Y, analyzing the main factors and influences involved in the decision process. One of the most important questions is whether they are familiar with the CooBoo brand and what it means to them. The thesis consists of two parts theoretical and applied. The theoretical part defines the main terminology relating to the Generation Y, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pecáková, Tereza. Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications