Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s. – Kristýna Ambrožová
Kristýna Ambrožová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s., jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Student provede marketingový výzkum zaměřený na společnost Lidl Česká republika v.o.s. a využívané marketingové nástroje a preference stávajících …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.