Kristýna Ambrožová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.

Anotácia:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s., jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Student provede marketingový výzkum zaměřený na společnost Lidl Česká republika v.o.s. a využívané marketingové nástroje a preference stávajících …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.